torstai 15. toukokuuta 2014

Ärsyttää!

Mä en oikeen tiedä miten pukisin tän sanoiks, tai tiedän yks sana riittää: voihan V***U!!!. Oon nyt ollu dietillä reilun kuukauden ja missä muutos? No ei missään! Paino junnaa paikallaan, perse on kuin mammutin levähtänyt ahteri ja vatsa on täynnä sitä itseään, mä en käsitä?

Oon noudattanut nyt tätä maidotonta ja gluteiinitonta ruokavaliota, ja sen pitäis vähentää turvotusta ja blaablaablaa.... No ei kyllä ole! Tuntuu et kunto on ihan sama mitä oli reissun jälkeen, vaikka salilla oon treenattu niin että näkö lähtee ja ruokavaliosta on pidetty kiinni (pl. neljä kertaa oon vaihtanut kalkkunan maitorahkaan kun menee hermo tähän "ei tapahdu mitään touhuun")

Ja joo en mä se kaikista rasvaisin ja kookkain ihminen ole, mut kyllä tää alkaa pikkuhiljaa menemään tunteisiin! (Moneskohan huutomerkki toi oli? En tiedä!!!!!!)

Kaiken tämän lisäksi eksyin tänään vaatekaupoille ja sovitin farkkuja....tiedättekin jo varmaan sanomattakin menikö hermo. No meni.

Nyt ei auta muu, kuin ottaa järeemmät keinot käyttöön ja toivoa että läski lähtee.

Ei mulla muuta, hirveen kivaa Torstaita vaan kaikille. Tää lähtee salille!


5 kommenttia:

  1. Voi hih :D farkkukaupat on persiistä kaikille mitä ilmeisimmin ;). Nyt vaan sisulla ja ryöpsyllä etiäpäin, kyl se siitä etenee :) tsemppiä!!!

    VastaaPoista
  2. Jalkajumppa vähän rauhotti :D ....välillä on vaan näitä heikkoja hetkiä ;)

    VastaaPoista
  3. se on geeneissä! Rahkaa peliin!!

    VastaaPoista