sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Pepputreeni

Tämä viikko on tosiaan mennyt täysin lepäillessä ja sängyssä maadessa, poislukien muutamat rauhalliset kävelylenkit paivittäin. Selkä on jaksanut muitutella itsestään, mut tänään ja eilen oon selvinnyt ilman särkylääkkeitä, jospa se olis merkki et kohta voi taas treenata! :)

Odotan jo kovia treenejä, tää paikallaolo ei todellakaan sovi mulle, päähajoaa!!! MUTTA ymmärrän et tottakai pitää rauhottua jos kroppa niin vaatii.

Tällä viikolla oon lähtenyt muutaman kerran kallen tsemppariks salille, mut vähän itsensä kiusaamistahan se on ku TAHTOIS ITEKKIN! ;)

Perjantaina hain Kallen töistä ja kipasin samalla Anttilassa hakemassa vähän lukemista. Ja mukaan tarttui ihan mahtava lehti! En oo aiemmin edes törmännyt tohon, tai olen kyllä hyllyllä nähnyt mut mukaan ei oo koskaan lähtenyt.



 Jatkuvasti päivittelen Kallelle, kun tavallisissa urheilulehdissä (tavallisella tarkoitan) FIT, SPORT yms. on artikkeleita pääsääntösesti "peruslaihduttajille" laihdutus vinkkejä, kitudiettejä yms ja ne jotka treenaa (ainakin kuvittelee treenaavansa) kovempaa on unohdettu! Tiedän yleistäväni, mut ymmärräthän mun pointin?

Lehdessä on monen Pron treeni ja ravintovinkkejä ja opin taas paljon uutta! Varsinkin artikkeli lisäravinteista oli mieletön!  Artikkelissa kerrottiin, milloin olisi paras aika syödä mitäkin vitamiineja yms ja miten ne vaikuttavat fitness-urheilijaan :)

Nyt tiedän mikä proteiini imeytyy elimistön nopeiten! tiedätkö sinä? ;)

Mä voin tunnustaa syöväni lisäravinteita, josta mulla ei ole edes selkeää käsitystä miten niiden oikeasti pitäsi muhun vaikuttaa ja koska on paras aika syödä niitä. Oon mennyt sen mukaan mitä valmentaja on sanonut ja luotan häneen kuin kiveen, mut nyt on kiva itsekin tietää miksi jotain lisäravinnetta syödään ;)

Sitten se koko lehden yks parhaista jutuista PEPPUTREENI!!! itsellänihän on yksi treenipäivä täysin pyhitetty takareisille ja pakaroille, koska takapuoliskoni on löysä!  

Laitan tähän teillekin kuvia tehokkaista takareisi/ pakara-liikkeistä, aion kyllä testata ton treenin heti kun vaan tervehdyn!


Käsipainot vaan käsiin niin saa hyvän tuntuman


Tämä liike on hyvä tehdä myös kahvakuulan kanssa



Tämän liikkeen ajattelin tehdä Smithissä, jotta saa lisäpainoa :)


Liike on entuudestaan tuttu, mieletön takareisiliike! Olen tehnyt jättipallon kanssa.






Sitten vaan treenaamaan peppu piukaksi! ;)



5 kommenttia:

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Mä ostin kans ton lehden ja oli kyl ihan superhyvä! Tosiaan näis "perus"naisten sporttilehdissä on niin paljon kaikkee mikä ei itseään kiinnosta, ni tää on kyl hyvä :)

    VastaaPoista
  3. Yhen jalan kyykky vaa tylysti tanko ja kiekot niskassa, eikä smithissä. Ahterin pienetkin lihakset kehittyy (eli tuo kokoa,näköä ja tiukkuutta...) siinä samalla. Ja syvältä ;)

    VastaaPoista