keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Hyvän mielen treenit :)

Nyt kun on pari viikkoa elellyt dietin ulkopuolella isommilla kaloreilla, voin sanoa ettei se dietti ehkä sittekään ollut helppo.

Muistan hyvin kuinka olen sanonut kaikille, et dietti etenee hyvin ja tuntuu kun ei olisi dietillä, ei ole edes nälkä päässyt yllättämään. Ja tolta musta silloin tuntuikin! Nälkä ei ollut kuin kahtena päivänä sen voin edelleen allekirjoittaa, mutta se väsymys!!! Kävelin kuin haamu konsanaan paikasta toiseen, olin kuulemma "hivenen" takakireä ja muistan ne päivät jolloin aamupalalla mietin jo iltaa ja sitä hetkeä kun pääsee nukkumaan. normaalia? (dietillä ehkä, mutta voiko kaikkea laittaa dietin piikkiin?) Toukokuussa tein kyllä sellasia työ ja treeniviikkoja ettei tosikaan! Näin jälkeenpäin olen melkeimpä helpottunut, että kisat jäi kisaamatta. Dietti on tosi kova rutistus kropalle teki niitä kisaviikon kiristelyjä tai ei.  Ja jatkossa jos ja kun lähden kisailemaan on työnkuvani oltava toinen. Liikuntaa ohjaavalla ei ole helppoa yhdistää yli 15 jumppatuntia, omia treenejä ja aamuaerobisia.


Eilen oli ihana päivä. Oli mahtava huomata, et mä jaksan taas ihan erilailla. Energiaa on kun duracell pupulla ja tunnen taas nauttivani liikunnan ohjaamisesta.:) Mulla oli mun lempitunnit gymstick- kahvakuula yhdistelmä tunti, steppi ja syvävenyttely. Mulla oli niin hyvä fiilis, etten olis halunnut lopettaa tunteja ollenkaan. En edes muista koska olis viimeks ollu noin ihana tunne! Musta on myös ihan parasta tehdä asioita siks kun mä haluan , ei siks kun dietillä kuuluu tehdä niin. Teen treenejä fiiliksen mukaan ja suunnittelenkin päivän treenin vasta salilla ennen treenin alkua, musta on siistiä olla spontaani! Olenhan aika "MINÄ ITTE- tyyppi :D"

Eilen tein nopean selkäpuntin ennen iltatunteja, ja välillä tollanen reilu puolentunnin intensiivinen treeni uppoo jopa paremmin kuin tunnin jumpat :)

Mulla on tapana lämmitellä selkää tehden pulldownia taljassa tangon kanssa, tossa liikkeessä saa hyvin latsit liikkeelle ja selän irtonaiseksi. Keskityn hermottamaan ja tuntemaan pienimmätkin selän lihakset. Sarjoja teen 2-3 kertaa 20 toistoa kevyehköllä painolla.

Eilinen treeni oli seuraavanlainen:

Vipuvarsi ylätalja                       3x10         60kg
Kulmasoutu kp                          3x10         20kg
Ylätalja veto ristikkäistaljassa    3x10         6 oli painoa, yksiköstä ei havaintoa :D
Ylätalja rusetti korpossa            3x10         12, eli????
Ylätalja leveä väärinpäin             3x10        4
Lopuksi vielä pulldownia taljassa pudotussarjana.

Treeni toimi ja uppos hyvin, eilinen treeni sisäls paljon erikoistekniikoita joista tykkään. Kallen piti napsasta liikkeistä kuvat mut, kiireen vuoksi ne jäi. Ens kerralla sitte ;)


Nyt hetki lepoa ja sit suunta kohti K&M:ää ja tän päivän teemana olkapäät!!!

Tänään illasta suunnataan mökille vielä saunomaan ja moikkaamaan mun siskon beibejä ennen kun ne suuntaa takaisin Joensuuhun :/


Ei joo jätskit ainakaan vatsaan jäänyt. :)

Huomiseen! TSAU ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti