tiistai 20. elokuuta 2013

Rentouttava viikonloppu takana

Tänä kesänä ei ole kauheasti ehtinyt lomailla, kun töitä on tulvinut ovista ja ikkunoista jatkuvalla syötöllä. Viime viikonloppuna päästiin vähän irtautumaan arjesta ja lähdettiin minilomalle keskisuomeen. Vai olisko se nyt kuitenkin ollut itäsuomi? :D (minä ja minun maantietoni ;) heh!)

Jokatapauksessa Perjantaiaamuna lähdimme ajamaan kohti Tahkoa hyvissä ajoin. Iltapäivästä oli suunnitteilla golfkierros Tahkon vanhemmalla ketällä, jos vain keli olisi hyvä. Ja olihan se yhtä sade "kuuroa" lukuunottamatta. Tänä kesänä pelit on ollut todella vähäisiä (vain yksi kierros takana) ja sitä ennen olen koskenut mailoihin viimeksi inttiaikoina kun kapteeni käski mennä pelaamaan muolustusvoimien sm- kisat. Tasoitus mulla on 8, jotain? eli oon joskus pelaillut ihan suht hyvinkin ja pokaaleita on kerätty alueellisella tasolla muutamia. Perjantaiselle kierrokselle ei siis sen kummempia tavoitteita ollut, kunhan osun palloon :D ja osuinhan mä! Lyöntiin oli tullut huimasti pituutta 100m 52 käteen ja lipunmittasia aina. Draivit reilu 200m ja unelmaosumia. Toki niitä duffeja ja huonojakin lyöntejä oli mut bigipeliä pelailin. 92 lyöntiä oli lopputulos, Olen tyytyväinen! nimim. lupaava seniori ;)

Kalle Mummin kanssa

"hei ota kuva musta ja tästä pallosta :D"

Draivia

Kalle oli paras caddie, ai mitenni oli märkä kenttä?


Kierroksen jäleen saunaa, rentoutumista ja ruokaa<3
Lauantaiaamusta lähdimme hyvissäajoin ajamaan kohti joensuuta ja mun siskon poikien ristiäisiä. Ai että kun pojat oli taas kasvanut ja ne oli niin söpöjä <3 Otinkin taas kaiken ilon irti niiden näkemisestä ja höykytin ja köykytin niitä jatkuvalla syötöllä, ihme että sain päälleni vain yhden puklun :D

Pojat sai hienot nimet Rasmus ja Kasper :) tarjolla oli kaikkea hyvää, kuten noi kuppikakut... nam! söin neljä ;)


Rasmus ja hörhö tätskä. Tässä kuvassa näkyy hieman myös ottamani ripsienpidennykset, ne on niin ihanat!


Pikkuset :)







1 kommentti:

  1. heips! Haastoin sut! :) http://pienenhiirulaisenodotus.blogspot.fi/2013/08/haaste.html

    VastaaPoista