torstai 21. marraskuuta 2013

Mitäpä tänne :)

Oo tässä nyt jo toista viikkoa yksin kotona, kun Kalle on Lontoossa (tai jossain sielä suunnilla) yrittäjyyskurssilla koulunsa puolesta. Tästä syystä mulla on ollut enemmän, kuin aikaa treenaamiseen ja oonkin nauttinut tilanteesta täysin rinnoin. Olen treenannut nyt treeniohjelman mukaan (paitsi jos sali on ollut niin täynnä, että on pakko soveltaa) ja hyvin tuntuu toimivan. PAITSI mä en tiedä et onko mun lihakset hävinny jonnekin vai miksi heiluttelen normaalia pienempiä painoja, toisaalta nyt tuntuma on huomattavasti parempi kuin aikaisemmin, joten eikai sillä malmin määrällä ole niin väliä?

Viimeaikoina olen vetänyt varsinaisia perhetreenejä :D mulla on koulussa menossa yks projekti, jossa treenaan mun isää kolmen kuukauden ajan ja koitetaan saada kuntoa kohenemaan sekä painoa tippumaan. Elikkäs äijätreeniä siis! Voisinkin tehdä joskus postauksen tämän suomimiehentreeneistä? 

Tänään taas treenasin pikkusiskon kanssa jalkoja vaihteeksi Fressillä. Sain sinne työpaikan puolesta viikon ilmaiset treenit ja on ihan mukavaa vaihtelua käydä jossain muuallakin treenaamassa. Charlotan kanssa on kiva treenata, kun se ei turhia valita ja kuntokin on kohdillaan, ettei tarvi perässä raahata laitteelta toiselle :D Tänään tehtiin jalkoja ja oli kyllä aikamoinen treeni, kun piti mennä sinne missä on vapaata (treenattiin klo 17-18 eli kaikista ruuhkasimpaan aikaan).

Treeni meni kutakuinkin näin:

Reiden koukistus istuen 3x12

Superina sumokyykky taljassa + askelkyykky hyppy . Tämä tehtiin niin että mä alotin hypyillä tein 15/ jalka sen jälkeen tein talja kyykkyä niin kauan , kunnet charlotta oli hyppinyt hyppynsä ja sitten taas vaihdettiin ja c tuli kyykkyihin ja mä hypin. Tehtiin kaks kierrosta

Tämän jälkeen smithissä askelkyykkyjä 12/ jalka ja superina askelkyykkykävelyä 2 sarjaa

Sumokyykky smithissä 2x12 toistoa

loppuun vielä lantionnostoa, jännehyppyjä, vatsoja ja rappusjuoksua. TOIMI!

Ajatus ei ollut tehdä tällästä treeniä, mut aina ei voi vaikuttaa treenin kulkuun jos prässi sun muut laitteet on varattuja.... No onneks askelkyykyt on tehokkaita ;)

Näytetääks me muka samalta? Meitä luultiin TAAS KAKSOSIKS :D mä en oikee tiedä et onks se kohteliaisuus vai loukkaus koska meillä on 6 vuoden ikäero  ;).... no pikkuvikoja!


P.S kuuntelitko tänään klo 16 NRJ:tä ? mää olin suorassalähetyksessä kertomassa 30s tarinaa ja voitinkin ihan kivan palkinnon. Kerron siitä myöhemmin lisää, kunhan se tulee postin mukana kotiin :)


Nii ja sainhan mä eilen yhdeltä asiakkaalta aika kivan yllätyksen! Hän oli käynyt Fazerin myymälässä ja toi tuliaisia. Suklaasyöppö kiittä ja kumartaa ;)


SINNE MENI!!!



2 kommenttia:

  1. Kuulostaa kipeiltä jaloilta! :D iskän treenipostausta odotellessa!

    Hahah, mitä sä sinne selitit?

    VastaaPoista
  2. Jep! saattaa olla :) piti 30s kertoa tarina jossa käyttää mahdollisimman paljon julkkiksien nimiä, tein minkä muukaan kun treenitarinan bullista ja jutasta :D

    VastaaPoista