tiistai 11. maaliskuuta 2014

ei tässä mitään järkeä oo, mut kirjotin silti

Tää on nyt jo kummallista. Mulla on nähtävästi ollu viime päivinä liikaa vapaa-aikaa, kun taas kirjottelen postausta! Luulen, että oikea syy on se, et mun pitäis tehdä tutintotilaisuusmateriaaleja joden palautus on sunnuntaina. Mä en jaksa, eikä tekstiä synny millään. Tää blogiin kirjottaminen on paljon mukavampaa :D Tai oikeastaan ihan mikä vaan muu on kivempaa, kun noi kouluhommat.huoh! no jospa ne itsekseen valmistuu....

Tänään oli ihana herätä. Mä en ikinä herää ennen herätyskelloa työaamuina, mut nyt sekin ihme on sitten koettu. Olin kärppänä aamupalaa tekemässä, kun kello pirisi. En tiedä onks se toi sää vaa mikä, mut tuntuu ku olis energiaa loputtomiin (nii paitsi koulujuttuihin).

Hirrveen energisen näkönen :D... mut oikeesti olin , kattokaa nyt tota auringonpaistetta! <3

Prodemunakasta ja teetä. NAMS!

Mulla on koulussa alkanut soveltavanliikunnan jakso, teen sen itseopiskeluna koska osallistujia on niin vähän. Tänään olin ensimmäistäkertaa seuraamassa erityisliikunnan ryhmää ja kyseessä oli mielenterveyskuntoutujat. Musta on hienoa päästä seuraamaan, ja myöhemmin vielä ohjaamaan erityisryhmiä. Noi ihmiset on niin vilpittömiä ja vaikka tällaisien ryhmien ohjaaminen onkin haastavaa on se varmasti myös hyvin palkitsevaa. Innolla odotan!

Ei tästä kirjotuksessa tääläkään nyt oikein tunnu tulevan mitään, joten kone nurkkaan, salivaatteet päälle ja treenaamaan! Tän päivän teema on jalat pyramiidina... uuh ihanaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti