sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Nyt alkoi "loma"!!!

....nii tai ei ihan loma, vaan oikeastaan työtuntien puolitus reilusta 50h 20-30h viikkoon. Mutta lomalta se tuntuu! Eikä ihan lomalomankaan alkuun ole enään pitkä aika, koska torstaina alkaa viikon loma ja heinäkuun lopussa olis vielä kaksi viikkoa ihan PALKALLISTA lomaa!!! niin luxusta!

Mä en muista, koska olisin viimeks viettänyt ihan oikeaa kesälomaa, ehkä joskus lukion ekalla? En ees tiedä osaanko olla menemättä töihin ;) ... no ehkä mä kestän, pitää vaan keksiä jotain kivaa puuhaa. Kallella ei lomaa ole ollenkaan tänäKÄÄN vuonna, joten kaikki ehdotukset otetaan vastaan! :)

Ei meikkiä, ei muokkausta, ei hyvää ryhtiä, mutta LOMAfiilis alkaa löytyä


Mä jo joskus helmikuussa suunnittelin, et juhannusviikosta alkaen alkaisin käydä lenkillä salitreenien ohessa, koska aerobinenliikunta vähenee niin paljon jumppien loppuessa. No saa nähdä kuin käy, jos ilmat vaan on hyvät niin enköhän mä saa tän ahterin liikkeelle...

Treenien suhteen meen rennolla fiiliksellä. Treenaan, kun huvittaa. Ja yleensähän mua hyvittaa. Salia tulee tehtyä 3-6 krt/ viikkoon ja se riittää mulle tällä hetkellä mainiosti. Tähän päälle siis noi lenkit.  Mulla olis muuten muutamia hyviä liikkeitä mielessä (varsinkin pakara/ vatsa) akselille ja aion niitä tännekin laittaa, kunhan vaan saan niistä kuvat otettua :) vai kiinnostaako edes?

Tällä hetkellä tykkään eniten treenata selkää, joten kuvia selkätreenistä on myös eniten. Löysin tuolta koneen syövereistä hyvinkin vanhan videon. Tää ensimmäinen video on kuvattu kesällä 2012 ja toinen nyt keväällä 2014, eli melkein kaksi vuotta on ollut aikaa kehittyä...








Itteä vähän harmittaa, kun tää alin vio on otettu ihan treenin päätteeks ja kalle tyrkkäs vähän liikaa painoa niin ei saanut pidettyä hyvää lihaspainetta, ja yläasennossa paketti aina hajos. Pienemmillä painoilla olisin saanut ehkä näytettyä muutaman lihasmuhkuran lisää, mutta mutta mutta... näillä mennään!

Nyt suuntaan nokkani salille jalkajumpan pariin. Ja kello on vasta 8:35!!! oon niin ylpeä itestäni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti