perjantai 13. kesäkuuta 2014

Positiivisuus ruokkii positiivisuutta

Oon nykyään ihan koukussa blogeihin ja bloggaamiseen, varsinkin tohon jälkimmäiseen. Saatan puhua kavereiden kanssa siitä mitä jossain blogissa on kirjoitettu, mutta aika kun puhe siirtyy mun blogiin niin vähän hätkähdän. Tää kirjottaminen on niin ykspuolista, (lukuunottamatta pientä kommunikointia kommenttien kautta), että välillä unohtaa etten olekaan ainot joka näitä postauksia lukee :D. Mä muistan kuinka siistiä oli joskus saada se EKA kommentti. Tuli sellanen fiilis et : jee joku oikeesti jaksaa lukea mun juttuja, eikä kaikki mun tilastoissa näkyvät kävijäklikkaukset olekaan mun omia! ;) Tälläkään hetkellä kommentteja ei tule mitenkään hirveästi, eikä lukijoitakaan ole paljoa, mutta on mukava kirjoittaa kun tietää että ainakin joku seuraa mitä mulle kuuluu ja mistä läskikriisistä mä milloinkin kirjoitan.

Kommentteja on tosiaan tullut blogin puolella, mutta harvoin puhun kenenkään kanssa blogista ihan kasvotusten. Ehkä koreintaan "juu niin mä luinkin sun blogista et oot tehny sitä ja sitä...", mut ei kukaan oo koskaan kehunut mun mitään kirjoitusta ja olinkin erittäin otettu, kun mulle on salilla sanottu, et olipa hyvä kirjoitus toi "valaistuminen". Pääset lukemaan sen täältä; KLIK *  . Kuulemma teksti on ollut monellekin hyvin osuva ja se on saanut ihmiset pohtimaan omaa minäkuvaa ja sitä miten väärin itsensä näkee. Koen siis jollain tavalla onnistuneeni, koska tekstini herättää ajatuksia.


Sitten muihin asioihin. Oon viime viikkoina...tai oikestaan kuukausina vuosina tehny töitä niska limassa. Yli 50 tunnin työviikot on mulle tuttua kauraa. Ja en nyt kehuskele mun huimilla työtunneilla, päinvastoin eihän kukaan tollasta jaksa, enkä kenellekkään tota määrää suosittele. Oon vääntänyt kahta - kolmea työtä tässä yhtäaikaa viimeisen kahden vuoden ajan. Nyt kun valmistuin niin halusin ehdottomasti vähentää töitä ja keskittää voimavarani vain yhteen työpaikkaan. Tällä hetkellä työpaikka ei kuitenkaan ole mikään itsestäänselvyys, niin jännitti vähän hakea töitä , kun on ns. vasta uraansa aloitteleva. Mulla kävi kuitenkin ihan hullu munkki ja sain omanalan töitä Lahdesta. Oon niin onnessani, etten kestä! Nyt vaan pitäis malttaa odottaa syksyyn, että pesti alkaa :)

Toinen viimeaikoina pientä jännitystä tuonut asia on ensiasunnon etsiminen. Tuolla vasemmassa ylälaidassa onkin linkki toiseen blogiini, jos ensiasunnon ostaminen ja sen sisustaminen kiinnostaa. Ollaan nyt löydetty yksi tosi kiva asunto, ja tehtiin siitä jo tarjouskin. Nyt vaan pitää jännittää maanantaihin, että kuulee mitä myyjä on meidän tarjouksesta mieltä. Toivon, että saataisiin tämä asunto, niin pääsisi jo laittamaan ihan oikeasti omaa kotia <3

Mä itseasiassa kävin tänään jo vähän fiilistelemässä kalustekaupoilla töiden jälkeen ja ostin meille jo sohvapöydän, hups :D mut se oli niin kiva ja hyvässä alessa, niin en voinut olla jättämättä sitä sinne kauppaan! Nii ja ostin mä tyynynkin.... ja melkein sohvan!!! mutta onneks osasin hillitä itseni ja se jäi vielä sinne odottelemaan ;)

Viikonloppuna käveltiin satamaan pitsalle ja jäätelölle. Huom piti mennä kävellen, että sai ottaa sen jäätelön ;)

Aamulla peilistä kurkkaa ihan hyän näkönen kroppa

Okei myönnän! Kyllä mä vähän vetäsin vattaa sisään, mut eiks se vähän kuulu näihin selfieihin? ;)


Ostin Askosta tosiaan ton ylläolevan tyynyt ja ei ollu kyllä pahanhintanen. 12,90€ ku normaali hinta on 29,90!!!! Eli se oli melkein ilmanen, yli 50% alessa ;) Mutta pidän tämän blogin treeniblogina ja jos haluat seurata sisustusjuttuja ni sitten vaan http://netankoti.blogspot.fi/ . Blogi on vasta alkutekijoissään ja kirjoitukset on aluillaan, mutta on sielä jo jotain pohdintoja.


Askon ostokset ei suinkaan ollut ainoat tän viikon hyvät löydöt. Nimittäin kävin torstaina Stadiumissa ja sielä oli vaikka mitä kivaa hyvään hintaan. Mukaan lähti esimerkiksi tämä niken pitkähihainen (mikä itseasiassa puuttui treenivaatteiden pakkosaada listalta) ja niken musta valkoinen toppi, mitä edellisessä postauksessa havittelin.

Netta




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti