maanantai 9. kesäkuuta 2014

"Pakkosaada" treenivaatteet

Mun tulee pidettyä  urheiluvaatteita päällä melkein 24/7 niin töissä, treeneissä kuin vapaa-ajallakin. Mä en jotenkin osaa edes ostaa kaupasta niitä "normivaatteita", koska kaikki rahat menee urheilukauppoihin. No eipä sillä niin väliä, kunhan on jotkut vaatteet päällä ;) Mä oon aika merkkiuskollinen ja vaatekaappi onkin pääsääntöisesti vaan nikeä ja peakia (+ muutamat socit).

Listasin tähän omia lemppareita Zalandon ja stadiumin nettikaupoista (ja ylläri ), suurin osa on sitä NIKEa ;)



Viimevuosina treenivaatteisiin on tullut tosi ihania värejä ja kuoseja, mutta siitä huolimatta en jotenkin osaa ostaa kuin tyttömäisiä värejä sekä mustaa ja valkoista.

Mulla on jo entuudestaan kaksi tollasta niken pro- toppia oranssina ja vihreänä, mut haluisin vielä ton fuksian?. Niken pro-malliston vaatteet on ihan parhaita! Topit on tarpeeksi pitkiä, ettei kokoajan tarvi kiskoa helmaa alaspäin (kuten esim ua:n pitkähihasille joutuu tekemään jatkuvasti!), lisäksi toi materiaali  on hyvin hengittävää eikä se muutu kutittavaksi vaikka "vähän" hikoilee.

Toi yläkulman musta toppi on myös pakkosaada-listalla. Mulla on tollanenkin :D lilana jo entuudestaan ja se on myöskin ollut enemmän kuin mieleinen. Toi on ehkä pehmeintä ja ohuinta kangasta mitä mulla on koskaan ollut. Helman pituus saa tässäkin plussaa ja lisäksi tän topin takaosa on tosi kiva. Se painijaselkä osuus tulee normaalia matalammalle ja se on vähän ohuempi (tää on siis selkäpäivän toppi ;) näkyy hyvin olemattomampikin selkä). Ainot huonopuoli tuossa on se että topin kuviot saa jenkkakahvat näyttämään vähän isommilta mitä ne oikeesti on, mut ketä kiinnostaa :D

Mä en oikee tiedä onks tää valkonen toppi oikeesti juoksutoppi, tai siis sitä niku run- mallistoa. Mut musta toi näyttää kivalta ja vähän sellaselta löysältä, joten vois toimia.



Mä oon himoinnut tota casallin toppia jo tosi pitkään, tai no niin pitkään ku se on kaupoissa ollut. Mut en oo jotenki halunnut ees kokeilla ku se vaikuttaa niin lyhkäseltä ja en tykkää sellasista napapaidoista yhtään. Tossa olis vaan niin kovin kiva ja erilainen se selkäpuoli, etten varmaan malta olla ostamatta. Ehkä alennusmyynnistä? Toisaalta oon ollu tosi pettynyt kaikkiin mun aikaisempiin casallin vaatteisiin, etten oikee tiedä.....

Kesäsin pitkähihaiset treenipaidat ei tule kyllä kysymykseenkään, mutta talvella musta on  paljon kivempi treenata vähän lämpimimmissä vaatteissa. Tähän mennessä oon käyttänyt niken pro compat sarjat pitkähihaisia, ja muu malli/ merkki saa kyllä olla ihan törkeen hyvä et kotiuttaisin sen kaupasta. 

Mitä taas urheiluritsikoihin tulee oon kokeillut varmaan kaikki mallt läpi ja ehdoton lemppari on (ylläri!!!) niken pro. Mulla on ne mustana, keltasena, punasena ja valkosena ja nyt oon alkanu haluumaan tollasia kirjavia. Noi olis niin nätit esimerkiksi ton valkosen niken topin alle <3

Toi musta toppi on bongattu stadiumin verkkokaupasta ja se pääs mukaan tälle listalle, koska oon alkanu tykkäämään tollasista löysistä topeista. Noi on tosi kivoja salilla/ töissä, mut ne on myös passeleita vapaa-ajalla esim shortsien kanssa. Tän hetkiset löysät topit on kaikki ginasta, mut tää olis ehdottomasti kokeilemisen arvoinen.


Mä oon himoinnut noita niken lyhyitä shortseja siitä lähtien kun tuli ensimmäinen kausi jutan superdiettejä ja jutalla oli tollaset vaaleenpunaset jossain mainoksessa jalassa. Mun jalat ei ehkä oo selluliitin puolesta näteimmät noihin, mut mikään laki ei estä mua niitä käyttämästä siitä huolimatta! ;) tällaset voisin myös hankkia , vaikka niistä alennusmyynneistä.

Mitä jumppakenkiin tulee ni mulla on niitä tosi monet. Kaikki on mekkiä Nike (paitsi paljasjalkakengät ja addun juoksulenkkarit), koska ne sopii mun jalalle ehdottomasti parheiten lestin puolesta. Mallina mulla on lunaronia, free tr fit, free xt motionit ja free training kengät. Kengissä valitsen ehdottomasti ensin värin perusteella ja kun kiva väri on löytynyt niin koitan jalkaan. Mun mielestä kegät on sellanen asia missä ei saa säästää. En ikinä ostais kenenkään vanhoja kenkiä, koska ne on jo muokkautunut jonkun toisen jalkaan sopiviksi.


Ihan viimeaikoina on tullut niin ihania treenipöksyjä, että oksat pois! Mä tykkäisin tosi paljon niistä six deucen housuista, mut ne on kaikilla! Mä haluun pitää sellasia treenivaatteita, millasia ei oo ihan jokaisella vastaan tulijalla...oikei... nike ja addu on aika yleiset merkit, mut niillä on myös tosi erilaisia malleja. Ylläolevista housuista eniten silmää mielyttää noi punaisen sävyiset...

Onko teillä jotain lempparimerkkejä/ malleja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti