perjantai 27. kesäkuuta 2014

Voi mua!


Eihän se taaskaan mennyt lähellekään niin kuin olis pitänyt, välillä mua jopa vähän havettää oma häslääminen, mut tänään oli kyllä niin pohjanoteeraus, että oksat pois!

Kirjoittelinkin jo aikaisemmin, että ollaan etsitty sitä ensiasuntoa. Hetken aikaa jouduttiin venkslailemaan eessuntaassun ennen kuin saatiin hinta sellaiseksi mikä mielyttää niin ostajaa, kuin myyjääkin. Sovittiin jo pari viikkoa sitten kaupanteko päivä- aika ja paikka. Kirjoitin sen jopa kalenteriin, että muistan. MUTTA kuinkas sitten kävikään?

6:00

Heräsin kuudelta tekemään Kallelle aamupalan, kun Kalle jäi vielä sänkyyn heräilemään. (Meillä on tapana, että se joka saa jäädä nukkumaan, herää ja tekee toiselle aamupalan valmiiksi). Tää on mun mielestä hyvä käytäntö (ainakin silloin, kun saa jäädä sinne petiin ;)). No mutta asiaan. 
Nousin sängystä reippaasti ja tein meille molemmille aamupalan, toin sen sänkyyn. Vaimomatskua?

6:45

Kalle lähti töihin ja mä käperryin takas peiton alle. Sovittiin Kallen kanssa, että se soittaa 11:40 mulle, et tuun tohon pihalle, jotta ollaan ajoissa pankissa (12:00 piti olla sielä).

Ajattelin , et en mä tietenkään mitään herätyskelloa tarvi, koska johan mulla ehtii tulla ennen 11 nälkä , jos en muuten herää!

Ja ei , en nukkunut pommiin!!!!

10:30

Heräsin. Kännykästä oli loppunut akku, joten kävelin olkkarin kellolle katsomaan paljon se on. Kello oli oikeasti 10:30, mutta katoin jotenkin vissiin silmät ristissä sitä kelloa, koska luulin et kello on 9:30.

Tässä vaiheessa sain loistoidean!

Nytpä lähden salille, tänään olis just hyvä päivä jalkatreenille kun eilen herkuteltiin ja nyt on hyvin energiaa. Pakkasin laukun nopeasti ja otin salikamojen lisäksi siistitvaatteet ja laittautumisvälineet pankkia varten. Otin oikein suoristusraudankin mukaan, että voin kerrankin olla vähän edustavamman näköinen. Mennäänhän sitä kuitenkin asuntoa ostamaan!

11:00

Aloitin treenin, ja tein liikkeet aika reippaasti läpi. Takareittä ja pakaraa. Oli hirveä hiki ja nautin siitä tunteesta kun hikipisarat vaan tippuu. Ajattelin oikeen mielessäni: "ihanaa kun tulee näin hiki".

11:40

Ajattelen vielä tekeväni yhden pakaraliikkeen ja sitten suuntaisin suihkuun. Ehtisin rauhassa laittautua, käydä suihkussa, pestä hiukset, föönata, suoristaa ja meikata.

Kävelin puhelimen ohi ja päätin katsoa, jos joku olisi laittanut viestiä liittyen tori.fi:ssä myymiini tuotteisiin.

Viestejä ei ollut tullut, mutta kalle oli soittanut 5 kertaa. Ihmettelin puoliääneen että mitäs hittoa. Sitten katoin kelloa

EI HITTO!!?!?!?!?!?  20 minuutin päästä pitäis olla pankissa!!!!!!

Siitä sitten melkoista munaravia pukkariin, soitto Kallelle. Hae mut salilta!. Äkkiä pyyhe esiin ja 5 sekunnin suihku. deodorantti kainaloon. Vaatteet päälle!

Joo osaan olla nopea, olenhan kuitenkin armeijan käynyt! ;) 
mutta siinä kiireettä tulee kyllä aika mehukas jälkihiki!!!!

Tai eihän se jälkihiki mitään, jos ei olisi valmiiksi tukka ihan läpimärkä. 
Siinä sitten kaivoin nopeasti mun hiustenkuivaajan ja kuivasin hiukset kylmäpuhalluksella.

Mua niin ärsytti!!

Pitää lähteä ihan hikisenä, ei ehi yhtään laittautua. Tukka märkänä ja naama treenistä punasena.

Nii, ja voitte vaan kuvitella kuinka iloinen Kalle oli tästä kaikesta :D

Meikkasin autossa vähän (on muuten harvinaisen ällöttävää meikata hikistä ihoa). Samalla koitin laittaa hiukset edes jotenkin fiksusti, mutta rasvaletiltähän se näytti!

Voi mua!


12:00

Me oltiin just eikä melkein oikeeseen aikaan pankissa. 

Etsin äkkiä käsiini jonkin paperi lapun ja aloin tuulettamaan kasvojani, ennen kuin myyjä saapuu paikalle. Mua niin hävetti, koska näytin ihan hirveetä ja mun mielestä tollasessa tilanteessa pitäis olla aika siistinä!

No mutta kaupat tehtiin! jeij!

Jospa tästä oppisin ja en olisi jatkossa näin häslä :D


Oonko mä ainot häslääjä, vai tapahtuuko tätä muillekin? :D


2 kommenttia: