perjantai 8. maaliskuuta 2013

Päin pe******ä!!!



En oikeen tiedä mistä alottaisin, niin paljon on taas viikkoon mahtunut. Kouluviikko takana ja nyt ansaittua vapaapäivää viettämässä! eli loistava hetki kirjoittaa blogia ;)

Lähdetään liikkeelle nyt tuosta otsikosta. Eilinen päivä oli ihan kamala, jos en tietäis ni vois luulla et oon ollu ainakin vuoden ketoosilla, koska aivot kävi eilen kyllä niin hitaalla että :D

Aamulla ensin nukuttiin Kallen kanssa vähän turhan pitkään, tai oikeastaan oon nukkunut pommiin muutamaan otteeseen tällä viikolla. On tuntunut siltä et uni ei vaan riitä. Noh, sitten vihdoin ja viimein kun herättiin alettiin vääntää aamupalaa. Ollaan vaihdettu aamupala smoothien muotoon, jotta sen tekoon ei mene niin kauaa aikaa (ja varsinkaan syömiseen, Kallen annos on jäätävä!)ei sillä et puuroa tekis niin kauheen kauan, mut ollaan todettu et näin pääsee helpommalla, ja ei ainakaan pala pohjaan ;) Tänä aamuna koneen "kannu" oli tietenkin likaisena ja kun aikaa oli muutama minuutti niin piti hieman soveltaa.. No sitten ulko-ovella tajuttiiin ei ole eväitä muutama pussi ylimääräistä heraa mukaan ja peukut pystyyn et koulussa on fiksua ruokaa. Siitä sitten autoon. Ikkunat jäässä ulkoa ja sisältä. kuinka rasittavaa kun ei oo autopistoketta :D no loppupelissä olin vain noin 10min myöhässä, mutta ärsytys oli sitäkin suurempi. Tunnin kuluessa tajusin kuitenkin, et mulla ie ole lompakkoa mukana!!! millähän ajattelin ruoan ostaa? :D onneks koulukaveri oli ihana ja lupas ostaa mulle ruokaa. Ruokana olikin ahhh niin proteiinipitoista safkaa kuin hernekeittoa. Onneksi ei ole vielä dietti menossa ja on mahdollista vähän soveltaa ;) p.s hernari on kyllä hyvää ja se pannarikin oli pakko testata näin viikko ennen diettiä ;)
Koulun jälkeen  treenasin takareidet ja pakaran ja sekin meni päin persusta ja reisiä. Eli mahtava treeni! hehee...


Kuvaaja oli heti kärppänä räpsimässä.




No huonompiakin päiviä pitää olla, jotta tulee hyviä päiviä...mut eiköhän sitten mennä iloisempiin aiheisiin. Kouluviikko on nyt taas takana ja tää viikko oli tosi kiva. Meillä oli ravinto juttuja, Patrik Borgin luento (olin ihan fiiliksissä kun kuulin tästä, mut kyseessä olikin vain videoluento) mut sekin oli hyvä. Oon lueskellut miehen blogia paljon ja sielä on hyviä ja mielenkiintoisia juttuja. Jos on luppoaikaa kannattaa käydä vilkasemassa. Sitten meillä oli uintia ja uinnin valvojan testiuinti...pääsin läpi jeeeee! :D se oli kyllä aika hapottava. Lisäks käytiin läpi meidän ravintoa ja olen kuulemma kulinaarisesti rajoittunut ja ruoka on mulle uskonto ;) sai taas nauraa vatsalihakset kipeeks :D nii ja uskaltauduin siihen In Body- mittaukseen ja hyvät tuloksethan sieltä tuli, turhaan stressasin. Oon vaan niin hirveän ankara itselleni ja sokea kehittymiselle.

JA sitten, tänään saan nähdä mun dietin ruokavalion! iik!! en oikeastaan tiedä mitä odottaaa tää on niin uus juttu mulle. Todennäköisesti alussa vaan karsitaan sitä vähän ja tottakai herkut pois. Oon ihan valmentajien armoilla, mut luotan niihin kuin kiveen. Ajatelkoot Johanna mun puolesta mitä tehdään ja milloin. Mä toteutan käskyt robotinlailla. Dietti alkaa siis maanantaina.

Nyt vaan rentoutumista ja siivousta.

Netta

p.s hyvää naistenpäivää naiset!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti