lauantai 19. lokakuuta 2013

Hyvin muokkautunut, vai läski?

Tää on ihan ihme viikko. Mun viikon salitreenit on tehty ja nyt on vasta Lauantai. Viis treeniä tälle viikolle, oon aika ylpeä itsestäni tämän masistelukauden jälkeen. Ja lisäksi kaikki treenit oli onnistuneita ja rehellisesti sanottuna heti salilta lähdettyäni odotin jo koska voisin tulla uudestaan, niin hyvä fiilis on nyt treenien suhteen :) Ehkä tää treenaaminen onkin ihan kivaa, vaikka tavoite puuttuukin...


Tänään jumppailin etujalkoja ja pohkeita. Pikkasen tuli siinä kyykätessä lämmin ja hieneritys oli sen mukaista! Kuvaa ottaessani olisin tietysti voinut vetää ton mahan sisään, ni olis tää blogi-illuusio kiinteästä netasta säilynyt, mutta nyt kun valtava vatsani on paljastunut, niin mitäpä sitä salailemaan... nimittäin..

Muutama kilo on tarttunut tähän ruhoon sitten juhannuksen ja mun mielestä se on ihan normaalia. En mä ainakaan halua näyttää kasvoista niin luiselta kuin silloin näytin, eikä alhainen rasvaprosentti ainakaan mulle ole se mitä ihailen. (Vaikka kiinteä näyttääkin tiettyyn rajaan asti hyvätä ja salilla on kiva tarkkailla uusien lihaksien ilmestymistä rasvan alta)... No joka tapauksessa viimeviikolla on tullut vastaan muutamiakin ihmisiä jotka ovat kommentoineet ulkomuotoani (siis eikö enään olekaan ettei naisen painoa saa kysyä? vai olenko ihan vapaata riistaa ja avoin arvostelun kohde kun bloggaan?) , mulle on ihan suoraansanottu että oon lihonu viime kuukausina, NO ÄLÄ!!! Välillä tuntuu siltä, että jotkut ajattelivat mun kisadietin laihdutuskuurina ja nyt dietin jälkeen oon vaan "repsahtanut" ja lihonut takaisin.  Näinhän se onkin :D 

Kun viime kisoista (fitness expo) on kulunut hetki alkaa blogissa jos toisessakin olemaan jonkinsortin kirjoitusta painosta ja "offi- kunnosta". Omalla kohdallani en puhu mistään offista saatika massakaudesta, enhän ole edes koskaan kisannut, ja saa nähdä kisaanko edes. Itselläni on menossa ns. Pihvikausi . Paljon pihviä tänne kiitos niin ruoan kuin lihaksen muodossakin. Jos ja kun se vaatii että syö enemmän niin sitten se vaatii, kuitenkin että näyttää suht timmiltä ja hyvinvoivalta. Tähän lajiin kuuluu kunnon seuraaminen ja moni ainakin itse olen liian kriittinen sen suhteen miltä näytän, koska faktahan on se , että suurin osa salilla käyvistä ihmisistä (luen itseni tähän sakkiin) on hyvä kroppaisia, vähän normaalia pulliaista lihaksikkaampia ja terveen näköisiä. Miksi aina pitää olla niin kriittinen?




Kumpi näyttää terveemmältä? Jo mun ilme kertoo aika paljon :D




5 kommenttia:

  1. Mä en ihan oikeesti voi uskoa, että joku tulee suoraan sanomaan että "ootpas muuten lihonut". Hei haloo! Se on niin hassua, kun eihän kukaan kehtaisi sanoa noin oikeasti reippaasti ylipainoiselle ihmiselle. Mutta normaalipainoiselle kyllä! Mä en tajuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ja yleensä nämä kommentoijat on jotain ei niin tuttuja ihmisiä :D mutta siis ilmeisesti jos harrastat arvostelulajia, saa kaikki myös arvostella... no antaa mennä vaan, jos se jonkun päivän pelastaa ;)

      Poista
    2. Joo nimenomaan, jos joku tulee siitä hyvälle mielelle niin antaa palaa vaan! Pääasia ,että tietää itse miten asiat on :P

      Poista
    3. Niimpä! Huomasin just etten oo liittymyt sun lukijaksi vaikka sun blogoas seurailenkin, eli uusi lukija ilmottautuu :)

      Poista
    4. Kiva että jaksat lukea :)

      Poista