sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Uusi ulkoasu

Käytin vapaapäivästäni KAKSI!!! tuntia blogin uuden ulkoasun suunnitteluun. Huhhei mikä homma :D

No nyt se on valmis, ja voin aloittaa uudet kirjoitukset. Blogin nimi on edelleen netanjakallentreenit mutta kallen kuulumisia ole täällä ollut pitkään aikaan, eikä varmaan tulekkaan hetkeen (se on niin kiireinen ;)). Mutta minä kyllä kirjoittelen, vaikka kukaan ei lukisikaan tai kommentoisikaan näitä tekstejä.

Enään kirjoitukset ei välttämättä koske pelkästään treenejä, koska mulla on niin mieletön asuntokuume, että kaikki sisustaminen kiinnostaa. Kirjottelen siitä, mitä milloinkin mieleeni tulee. Tulossa on ainakin postausta fivefingerseistä, jotka on saanut hirveästi huomiota, missä sitten liikunkin. Lisäksi teen postauksen lemppari pakaraliikkeistäni...joten olaahan kuulolla ;)

Eli siis Uusi blogi uudet suunnitelmat! :)






















Yök! Ompas erittäin huonolaatuisia kuvia tullut, mutta koittakaa kestää. Kuvassa on siis juurikin nämä kengät, joista aikaisemmin kerroinkin. Lisäksi noi housut on uudet ja ne oli edulliset  :D

Pieni tarina housuostoksilta....

Perjantaina pyörähdettiin Kallen kanssa Stadiumissa ja löysin kivat urkkapöksyt ja hintakin oli vain n 27 €
Kassalla työntekijä kertoi, että mulla on 5€ kertynyt ostosrahaa(vai mikä bonus nyt onkaan).
Minä siinä sitten innostuneena : "se onkin mukavaa kun annatte kuukausittain asiakkaille vähän ostosrahaa, vai kuinka usein sitä annatte? musta ainakin tuntuu , et aina kun käyn täällä ostoksilla ni saan ton viiden euron alennuksen :)"
Myyjä: "No alennuksen saa aina kun on ostanut tuotteita 200€ edestä"

olisitte nähny Kallen ilmeen :D:D:D

No... ei siinä muuta kun vähinäänin uloskaupasta ja selittelyt "en mä niitä kaikkia ole itselleni ostanut...on ollut lahjoja ja yms.."

MUTTA housut maksoi silti mun logiikan mukaan vain 22 € ja Kallen mukaan 222€ (onko tämä nyt sitä kun puhutaan miesten ja naisten logiikasta ;))




Netta

3 kommenttia:

  1. Mie luen, ja voin kommentoidakin :D
    uu, pakaraliike.. :D

    Ja vihaan myös ulkoasun päivitystä. Mä olen tainnut käyttää siihen nyt neljä tuntia, eikä se vieläkään ole sellainen kun on tarkoitus. Raivostuttavaa.

    VastaaPoista
  2. cool! :D missä se treenipostaus viipyy, ja se pakara kuva!

    VastaaPoista