perjantai 9. marraskuuta 2012

Vapaapäivä!

Tänään oli vapaa päivä töistä ja päätin tehdä jotain rentouttavaa ja  hemmotella itseäni. Aamulla oli tarkoitus käydä treenaamassa, mut ajateltiin tankata sitä unta palloon vähän enemmän, toi pimeys on niin väsyttävää!

Siitä sitte kun päästiin ylös sängystä heitin kallen kouluun ja ite menin vähän kiertelemään kauppoja, mukaan tarttui  muutama joululahja (on hyvä olla ajoissa liikkeellä ;)), sekä paljon sisustusideoita meidän uuteen kotiin!

Sitten suuntasin kampaajalle, onneksi sain ajan lyhyellä varoitusajalla ja kannatti mennä, oon niin tyytyväinen näihin hiuksiin että! Aikaisemmin olen käynyt eri kampaajalla, mutta aina on mennyt jotain pieleen. Milloin on hiukset ollut siniset ja milloin raidat on lähtenyt keskeltä päätä, mutta nyt Valkoisessa Enkelissä sain sellaiset hiukset mistä olen jo hetken haaveillut <3 Sain tietää tästä kampaamosta Even blogin kautta, ja aion kyllä mennä toistekin.














































Noissa kuvissa salama kyllä vähän hämää, koska mun mielestä on vähän tummemmat ku miltä näyttää, mut kyllähän noista jotain näkee :)

Illalla oli vielä vuorossa salitreeniä ja infrapunasaunailua. Salilla oli vuorossa Takareittä ja pakaraa. Vähän jouduin soveltamaan, mut treenin laatu ei kärsinyt siitä , päin vastoin mun takapuoli oli tulessa. Olin niin onnellinen mun uusista hiuksista, et sai vetää hyvällä fiiliksellä sata lasissa ja sen kyllä tunsi treenin jälkeen ;)

Leveetä prässiä

Takareidet tulessa!

Loppuun vielä fiilistelykuva hyvän treenin jälkeen :) Hyvää viikonloppua kaikille, muistakaa rentoutua!



-Netta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti