maanantai 6. tammikuuta 2014

2013


Ajatus oli, että en tee mitään katsausta vuoteen 2013, koska se olisi niin työläs. Löysin kuitenkin niin "hyviä" kuvia koneen arkistoista, etten malta olla tekemättä. Kaikista pahimpia en kehtaa laittaa, mut on kollaaseihin päässyt muutama aika järkkykin kuva :D  

tässä se tulee...


TAMMIKUU



Treenaan edelleen suurimman osan jalkatreenistä silmät kiinni. "jos se ei sitte tuntuis niin pahalta!"


Tammikuun kuntoa... ööh mites noi kädet? rento kuin rautakanki :D


HELMIKUU



Omasta mielestäni kehityin tammi- ja helmikuussa paljon. Treeni kulki, ruoka maistui ja anatomisetkin alkoi jo näyttää vähän siedettävemmiltä, vaikka petrattavaa olikin vielä paljon.



MAALISKUU & HUHTIKUU

Maaliskuussa alkoi dietti. Odotin sitä kuin kuuta nousevaa, kun en tiennyt mitä olisi tulossa. Jostain syystä otin kuitenkin kuvia tosi vähän? Ehkä olin niin keskittynyt diettaamiseen, etten muistanut? vai tylsistynyt bloggaamiseen?



Kiristyin tasaiseen tahtiin ja treenasin kovalla intensiteetillä. Jos treeniohjelmassa luki "hauiskääntö max" se oli MAX!!! armoa en tuntenut ja luovuttaminen ei käynyt päinsä. Mä olin päättänyt antaa kaikkeni! Huhtikuussa puhuttiinkin Johannan kanssa, että olen selkeästi saanut lisättyä lihasmassaa dietillä, kovat treenit tekivät siis tehtävänsä.


Huhtikuussa aloin käydä säännöllisemmin hieronnassa, koska alaselän kanssa oli vähän ongelmia. 

TOUKOKUU

Toukokuusta en oikee muista mitään. Eikä mulla ole siitä kuusta kuviakaan...eikä juurikaan tekstiä.  Olin henkisesti aivan poikki. Aloin itkemään pienimmistäkin asioista, vollotin Johannalle. Yksityiselämän puoliset tapahtumat vaikuttivat mielialaan ja jaksamiseen.  Tiesin että jaksan treenata ja ruokaa on riittävästi. Ilman ulkopuolisia "ongelmia/ muutoksia" tuskin olisin ollut noin poikki. Olen liian tunneihminen, etten voi olla ajattelematta muita.

Aloin miettiä, että onko musta kisaamaan. Aluksi en uskaltanut sanoa mitään ääneen. Tuntui että olisin surkimus ja luovuttaja. Mietin liikaa mitä muut ajattelevat. Pitkitin ja pitkitin asioista puhumista. Vatvoin itsekseni asioita (tai kallen kanssa). Loppupelissä jätin aamuaerobisia välistä kertomatta valmentajalle. Aloin huijaamaan itseäni ja muita. Stressasin siitä, kun en kerro valmentajalle koko totuutta. Kuun lopussa sain onneksi sanotuksi, että olen aivan loppu. Lihakset jaksaa mutta pää ei, koska perheessä tapahtuu suuria muutoksia ja ne vaikuttaa muhun liikaa. Se keskustelu oli parasta! "Pieni " vuodatus ja vollotus auttoi ja lopetin murehtimisen. Halusin katsoa vielä kesäkuun ja tehdä päätöksen kisaamisesta/ kisaamattomuudesta juhannuksen jälkeen.


KESÄKUU



Kesäkuussa oli ihan toinen fiilis. Yksityiselämän asiat alkoi vähän helpottaa ja pystyi taas keskittymään täysillä treeneihin. Pääsin yksiin kuvauksiinkin ja nämä kuvat on ihana muisto! Yläkroppa oli kireä, mutta jaloissa oli vielä rasvaa ihan kivasti, mutta aikaa kisoihin olisi vielä n 3 kuukautta



Kesäkuussa oli myös Villen ja Terhin häät <3


HEINÄKUU


Kisavalmistelut jäihin! Pihvitalkoot alkakoon.   Paino ja rasva% alkoi nousta maltillisesti. Muistan, kuinka katsoin kauhistellen tuolloin itseäni "kauheet jenkkakahvat, en kehtaa julkasta näitä kuvia"....niimpäniin :D

ELOKUU


Poikien ristiäiset ja tyttöjen iltaa

SYYSKUU


Kreetan reissu <3 Viikko rentoutumista ja syömistä! Taisin syödä joka päivä jätskiannoksen... hups ;)




LOKAKUU



Lempiväri: pinkki?

MARRASKUU & JOULUKUU

Kuvat on aikalailla esiintynyt joko instagrammissa tai täällä, joten lopetan tämän yheen kuvaan.


Mä en oikein osannut analysoida tota mun tinaa, mutta toivottavasti ensi vuodesta tulee vieläkin parempi kuin vuodesta 2013.

Viime vuoteen mahtiúu paljon hyviä hetkiä, mutta myös niitä alamäkiä. Mua ei niinkään harmita että kisat jäi väliin, mutta kyllä mulla jäi jotain hampaankoloon... ehkä vielä jonain päivänä mut nähdään kisalavoilla, ken tietää?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti