sunnuntai 5. tammikuuta 2014

vko 1

Tämä vuosi on lähtenyt loistavasti käyntiin, kesäkunto täältä tullaan! ...Tai no ruoat on menny niin ku pitää (tai melkein) lukuunottamatta tän päivästä lounasta, kun unohdin eväät keittiön pöydälle! Mutta siis muuten oon pysynyt ruodussa, jopa tyttöjen illassa ja eilisen leffaillassa kun herkkuja oli tarjolla. Ehkä mun sisällä on edelleen pieni diettinetta joka pitää mut aisoissa ;)

Treenit on sitten eriasia. Mä oon sellanen ihminen, et mun pitää tehdä itselleni tietyt "säännöt" koska tehdä, mitä tehdä, ja kuinka paljon. Tää ei vaan toimi et mulla ei oo mitään suunnitelmia. No nyt siihen tulee muutos, heti tästä päivästä lähtien. Suunnitelen mun treenit työkalenterin mukaan näin sunnuntaisin (samalla siis kun suunnittelen ruoatkin). Jos siltikin jää treenit väliin, kun ne on kalenteriin ylös kirjoittanut ni sitte on ihan omaa heikkoutta ja laiskuutta.

Tänään tehtiin Kallen kanssa vaihteen vuoksi vähän erilaista treeniä toiminnallisen salin puolella, ja puolentunnin tiivissetti tuntu aika makialta! Aion kyllä laittaa tällasia 3x6 liikkeen toiminnallisia kiertoharjoittelutreenejä viikkosuunnitelmiin.

Hah mua alkaa ihan naurattaa ku oon tällanen raporttikaikkiylösexeliin ihminen :D

30min kuolema...


Mikä olis treeni ilman uusia treenivaatteita?



Tsemppiä muille diettiläisille ja bulkkilaisille, vedetään ens viikko sata lasissa! <3

2 kommenttia:

  1. Ihania toppeja! Mistä löysit? :)

    Tsemppiä treeneihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) No niin on! Ja kun en osannut päättää väriä ni otin molemmat ;) heh! Noi on Keskustan interistä ja on kyllä niin ihanat päällä ja vielä vähän pidempää mallia, ni ei tarvi kokoajan kiskoa alaspäin :) sielä oli myös musta väri muistaakseni pinkillä tekstillä.

      Ei muutakuin shoppailemaan :)

      Poista