keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Viikkoraporttia

 Taas yksi viikko lähempänä lomaa ja bikinikuntoa. Nyt oon päässyt hyvin treenin ja terveellisen ruokailun makuun. Viime viikolle 5 salitreeniä + omat jumpat ja ruokailutkin meni moitteettomasti... paitsi lauantaina, kun oli kaverin läksiäiset. Läksiäisissä oli tarjolla pitsaa ja mä en nähnyt mitään fiksua syytä siihen miksi en söisi. Mä en koe että oon nyt sortunut ja bikiniprojekti meni täysin mönkään. Mä olisin selvinnyt ilmankin noita pitsapaloja, mutta en halunnut toisen läksiäisissä kaivaa omia eväitä esiin siinä vaiheessa kun muut syö, kun en kuitenkaan ole kisadietillä (kaivoin rahkat sitte vähän myöhemmin ;)). Kyse oli siis yhdestä ruokailusta ja seuraavan päivänä tämä "repsahdus" ei edes näkynyt vaa`assa, eli ei se maailmaa kaada!

Nää oli jotai superjättipitsoja.


Lauantaina kävin töiden jälkeen kampaajalla ennen juhliin lähtöä. Alle laitettiin vähän lämpimämpi ruskea, aikaisemmin oli vähän punertavan ruskea ja siitä en oikee tykännyt. Päälle vaaleeta ja vähän raitoja. Omasta mielestä lopputulos oli parempi.


Ilman meikkiä ja hiustenlaittoa. Mä en kestä eloa ilman ripsienpidennyksiä!

....Ja jälkeen

pus <3

Samppa<3
Treenikuvia eiliseltä. Ilmeellä mennään.






Nyt jatkan projektia "kirpparitavaroiden hinnoittelu" ja sit salille käsiä heiluttelemaan!

2 kommenttia:

  1. Mihis kirpparille viet vaatteita? Onko siel jtn urheilujuttujakin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin vein ison kasan, mutta en muista mitä sielä on vielä jäljellä. Ainakin peakin huppareita 20€ oli vielä eilen muutama kappale.

      Lanttilassa pöytä 52 torstaihin asti :)

      Poista