keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Uusivuosi "uusiminä"

Oon monessa postauksessa kertonut, kuinka treeni ei kulje ja ruokailut on mitä on. Loppuvuosi meni vähän fiiliksellä "alotetaan sitte tammikuussa" Voisin kuvitella etten oo ainot joka näin ajattelee ja toimii, varsinkin kun kattoo sitä ihmisten määrää salilla iltasin!

Pidin lupaukseni ja heti uuden vuoden herkkujen jälkeen mulla käänty ihan uusi sivu elämässä. Muutokset vuoden vaihteen jälkeen ei tuntunut musta mitenkään isoilta, koska verrattuna tavan pulliaiseen, mä noudatin ruokavaliota (hieman sovellettua) loppu vuonnakin ja jos ruokia katsoi kokonaisuutena niin söin terveellisesti... pl. herkut ;)

Tammikuun ensimmäisestä päivästä lähtien olen syönyt puhtaasti. Jätin ylimääräisen sokerin sekä kaikki herkut. Ruokailuja onkin ollut helppo noudattaa, kunhan luen vaan lapusta mitä seuraavaksi syödään ja alan lappaa sapuskaa naamariin. Aluksi en tehnyt tarkkaa suunnitelmaa treeneistä (millä jaolla/ monta kertaa viikossa) mikä johti siihen, että treenien laatu oli vähän mitä oli... sitä 8:n luokkaa. Tämä asia on nyt hoidettu ja musta tuntuu et pursuan energiaa ja voisin vaan kokoajan olla salilla tai tehdä jotain muuta urheilua!

Nii ja ei tätä mun treeni-intoa mitenkään vähennä sekään seikka, että varattiin eilen 2 viikon reissu Thaimaahan Maaliskuuksi. Bikinikroppa, mä niin haluun!















Mä niin tykkään näistä hyvä laatuisista kuvista <3 ja tosta uudesta objektiivista! vai mikskä tota putkea nyt sit kutsutaankaan :D

Seuraavaksi muutama, ei niin laadukas kuva salilta....





Ylläolevat kuvat on napattu loppiaisena, jolloin päätin rykästä kaks treeniä. Aamupäivästä kädet ja illalla vielä takajalat ja beba. Päivän treeni oli ihan hyvä mut illalla oli ihan mieletön fiilis! 

Aina kun vuorossa on jalat, niin tarvin siihen tietyn mielentilan :D jalkoja ei voi vaan mennä tekemään, sitä pitää suunnitella, siihen pitää valmistautua fyysesesti ja henkisesti, koska se on niiiiiin kuolemaa aina!

Maanantaina treeni kulki miten pitääkin. Hiki virtas ja jalat oli hyytelönä. Me like<3 varsinkin nää seuraavat päivät, beba tuntuu tosi timmiltä ku on niin jumissa :D

Nyt samalla fiiliksellä eteenpäin, jotta maaliskuussa voi hyvillä mielin vetästä biksut päälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti