keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Palauttava viikko

Tällä viikolla onkin taas vuorossa vähän rauhallisempi viikko salitreenien suhteen. Annetaan kropan hetki levätä, et jaksaa sit taas ens viikolla ja sen jälkeenkin treenata tehokkaasti. Aikasemmin tällaset palauttavat viikot on ollu mulle ihan vieraita käsitteitä,mutta kun alotin treenaamaan tavotteellisesti kasvoi tämänkin merkitys.

Palauttava viikko eroaa tavallisista treeniviikoista aika paljonkin. Treeni kertoja on vähemmän. (normaalisti 5kert/ vko palauttavalla 3 krt) sekä treenit on huomattavasti kevyempiä. Tarkoitus on saada vaan verta lihakseen ja kevyt hiki päälle. Aluksi oli tosi hankalaa tehdä puolilla tehoilla kun pitää lopettaa sarjat siihen kun alkaa tuntua hyvältä, mut nyt on huomannu et kun jaksaa vaan tehdä rauhassa, niin sinnikkyys palkitaan ;) ens viikolla on taas 110% latautunut olo!!! Ja heti tiistaina on treeniaika Samulin kanssa JIHUU!

                             MÄ NIIN JO ODOTAN ENS VIIKKOA! ;)

Lisäksi palauttavalla viikolla keskitytään entistä enemmän lihashuoltoon ja muutenkin koitetaan elellä vähän iisimmin. Tarkotus oli mennä huomenna Pajulahteen taas hierotuttamaan itseni, mut sielä ei jostain syystä tällä viikolla järjestetä hierontaa olleskaa... täytyy siis keksiä joku muu näin lyhyellä varotusajalla :)

Tänään aamun ohjaustuntien jälkeen oli aikaa treenata vähän anatomisia asentoja jumppasalissa. On ne vaan edelleenki vaikeita, mut mä oon päättäny oppia ja osata ne täydellisesti ni ei tässä auta muuta kun vaa treenata. Odotan kovasti et saan mun kisakengät ni pääsee harjottelemaan myös kävelyä paremmin, nimittäin mun korkokengillä kävely taidot ei oo mitkää maailman parhaat!!! :D

Voi mun mahaa....


Salille lähdössä!
Tänään kun ajelin töistä kotiin radiossa puhuttiin mielenkiintosesta asiasta: Kiitollisuudesta ja positiivisuudesta. Radio- ohjelmassa keskusteltiin siitä, kuinka pienistä asioista sitä joskus osataan iloita, mutta harmittavan usein keskitytään niihin epäonnistumisiin ja negatiivisiin ajatuksiin. Mielestäni meidän jokaisen pitäisi osata elää hetkessä ja nauttia arjen pienistä asioista. Radiossa juontajat pohtivat omia päivän kohokohtiaan ja ajattelin tehdä samoin!

Tänään mun kaksi päivän kohokohtaa oli:

Yhteistreeni murun kanssa & löysin vihdoinkin törkeen hienot baarijakkarat meidän keittiöön <3

Mitkä on ollu sun tän päivän kohokohdat? Mistä asioista sä oot tullu tänää iloseks?

Muista nauttia elämästä!

Netta



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti